12-25-2012, 05:33 PM
działa to na zasadzie szeptanego marketingu:
Do kampanii rekomendacji konsumenckich - „wypróbuj i powiedz innym” - zapraszani są Eksperci Streetcom, których profil odpowiada grupie docelowej klienta. Osoby, które akceptują zaproszenie, otrzymują pełnowartościowy produkt i pełną informację o nim. Jednym z najważniejszych elementów kampanii jest przygotowanie konceptu komunikacji marki, tak aby konsumenci mieli „zaraźliwy’ temat do rozmowy. Liczymy na autentyczne, nieopłacone rekomendacje produktów uczestników kampanii i rozmowy o promowanej marce w gronie najbliższych i znajomych. Eksperci Streetcom po zalogowaniu się w systemie online raportują przebieg każdej rozmowy o produkcie. Każdy marketer ma stały dostęp online do wyników zasięgowych zamawianej przez siebie akcji.
Do kampanii rekomendacji konsumenckich - „wypróbuj i powiedz innym” - zapraszani są Eksperci Streetcom, których profil odpowiada grupie docelowej klienta. Osoby, które akceptują zaproszenie, otrzymują pełnowartościowy produkt i pełną informację o nim. Jednym z najważniejszych elementów kampanii jest przygotowanie konceptu komunikacji marki, tak aby konsumenci mieli „zaraźliwy’ temat do rozmowy. Liczymy na autentyczne, nieopłacone rekomendacje produktów uczestników kampanii i rozmowy o promowanej marce w gronie najbliższych i znajomych. Eksperci Streetcom po zalogowaniu się w systemie online raportują przebieg każdej rozmowy o produkcie. Każdy marketer ma stały dostęp online do wyników zasięgowych zamawianej przez siebie akcji.
Nie widziałam Cię już od miesiąca.
I nic. Jestem może bledsza,
Trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca,
Lecz widać można żyć bez powietrza.
I nic. Jestem może bledsza,
Trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca,
Lecz widać można żyć bez powietrza.